Services

Vi hjælper vore kunder med alt indenfor IT support, fjernsupport, servicekontrakter & lejeaftaler.

 

IT Support

  • Support på PC, server, netværk mm.
  • Opgradering af eksisterende IT-udstyr
  • Salg af nyt IT-udstyr/software
  • Udlejning/finansiering af IT-udstyr
  • Planlægning af IT-infrastruktur
  • Rådgivning i forbindelse med nyanskaffelser
  • Installation af sikkerhedsløsninger
Langt de fleste opgaver løses på timebasis. Der er desuden mulighed for at købe et klippekort på 10 eller 25 timer, hvor vi giver rabat på timeprisen. Vi ”klipper” i kortet, efterhånden som tiden bruges hos kunden.
CombiTech tilbyder også it-support som en serviceaftale, hvor kunden kan trække på os efter behov – til en fast pris hver måned. Udgiften til it-drift bliver på den måde fast og kendt. En serviceaftale omfatter typisk også et vist antal besøgsdage, hvor vi giver virksomhedens it-system et serviceeftersyn.

 

Fjernsupport

CombiTech tilbyder fjernsupport, hvilket betyder at vi hjælper vore kunder med problemløsning via internettet. Det kan være en fordelagtig ordning, da kunden sparer udgifterne i forbindelse med vores kørsel ud til virksomheden. Samtidig betyder det også hurtigere hjælp, da vi straks kan gå på kundens pc/server og løse problemet.
Vær opmærksom på, at fjernsupport er underlagt vore normale priser og forretningsbetingelser.
Det fungerer på den måde, at kunden klikker på et link på vores hjemmeside, og dermed starter et program, og så vil der blive givet fjern-adgang mellem kundens PC og vores, og vi kan overtage mus og tastatur. Kunden kan samtidig følge med i hvad vi laver på PC’en.

 

Serviceaftale

CombiTech tilbyder virksomheder at tegne en serviceaftale på deres IT-udstyr. En serviceaftale giver virksomheden mulighed for at benytte CombiTech som ekstern IT-afdeling – uden at skulle tænke på, om budgettet løber løbsk. Derfor Outsource din IT-Afdeling i dag!
Med en servicekontrakt betaler virksomheden en fast pris hver måned baseret på, hvor mange PC’er, servere og printere kontrakten omfatter, og herefter har virksomheden fri support. Langt de fleste problemer kan løses telefonisk fra vores kontor eller via fjernadgang til virksomhedens systemer. Der kan dog være tilfælde, hvor et besøg kan være nødvendigt – og så kommer vi naturligvis!
Typisk er der 2-4 servicedage inkluderet i serviceaftalen, hvor vi er på virksomhedens adresse. Vi bruger dagene til at sørge for, at alle PC’er og servere er fuldt ajourført med de seneste opdateringer fra software-producenterne. Desuden giver vi systemerne et grundigt tjek og afhjælper de problemer, der eventuelt måtte være.