Serviceaftale

CombiTech tilbyder virksomheder at tegne en serviceaftale på deres IT-udstyr. En serviceaftale giver virksomheden mulighed for at benytte CombiTech som ekstern IT-afdeling – uden at skulle tænke på, om budgettet løber løbsk. Derfor Outsource din IT-Afdeling i dag!
Med en servicekontrakt betaler virksomheden en fast pris hver måned baseret på, hvor mange PC’er, servere og printere kontrakten omfatter, og herefter har virksomheden fri support. Langt de fleste problemer kan løses telefonisk fra vores kontor eller via fjernadgang til virksomhedens systemer. Der kan dog være tilfælde, hvor et besøg kan være nødvendigt – og så kommer vi naturligvis!
Typisk er der 2-4 servicedage inkluderet i serviceaftalen, hvor vi er på virksomhedens adresse. Vi bruger dagene til at sørge for, at alle PC’er og servere er fuldt ajourført med de seneste opdateringer fra software-producenterne. Desuden giver vi systemerne et grundigt tjek og afhjælper de problemer, der eventuelt måtte være.